tiistai 12. maaliskuuta 2013

Kuka?

On kommentteihin ja viesteihin tullut kysymyksia minusta, että kuka oikein kynsien takana on.. Eli, tein siis vähän erinlaisen postauksen kun yleensä mutta pientä selvennystä vain ettei tarvitse koko ajan kysyä. vaikka eise haittakkaan :)!

 Siis.. Olen  
  • 12-vuotias(24pv päästä 13vuotta! jee)
  • Harrastan tanssia jo seittemättä vuotta, lentopalloa (te ketkä ajattelette että herranen aika miten sen kynnet?! niin ihan hyvin pärjään :) sormilyönnit jne. onnistuu ihan normaalisti vaikka monet sitä ihmetteleekin.. osaan kyllä sittä viilata kynsiä tarpeen mukaan..niin olen harrastanut n.3 vuotta?)  jääkiekkoa (monta vuotta, en tarkalleen osaa sanoa mutta ihan joukkueessa että ei lasketa "maskottina" ole mista niin ehkä n. 4 vuotta?) mutta luistellut olen varmaankin siitä asti kun pystyssä pysyin, eli ihan pienestä asti :) Taitoluisteluakin tuli muutama vuosi pyörähdeltyä kunnes aika otti vastaan eikä kerennyt enää ja muut harrastukset menivät edelle :) laskettelen talvisin pari kertaa vuodessa Rukalla mutta joskus levillä -Vuokatissa + kaikki pikku paikat ja "kuvis-kerhoo" eli kuvaamataide kerhoa jossa maalataan jne :)
  • Olen aina melkein tykännyt lakata kynsiä ja halunnut että kynsissä on jotain lakkaa :) Blogin aloitin vajaat 3kk sitten jolloin halusin jakaa harrastuken teidän jotka tykkäätte myös laittaa kynsiänne :) 
  • Lemppari kynsi bloggaajat on mm. Zigi,Sonne jne :)
  • Minulla on tummanruskeet hiukset ja pinkki raita (raita omaa hiusta) Oikeasti olen aika blondi :) <-- siis totta kai hiusten väriltään, en muuten ;) 
  • Minulla on kaksi siskoa -98 ja -96 +äiti ja isi ja toki Bicon Frisé koira Nappi ja jämpti Ilona♥ (pst. äiti,isi ja -98 sisko kaikki ovat syntyneet 9.3!...)
  • Yhdellä parhaimmista kavereistani Veeralla on myös blogi :)
  • Olen kuudennella luokalla(vasta, hehee) ja syksyllä alkaakin jo sitten seiska! <--VAPAUS♥ ..ei kummiskaan :D
  • Blogillani on yhteistyö kumppani, nimittäi MiMax
  • Ja olen toodella iloinen, etä olen saanut lähes 40 lukijaa näin lyhyessä ajassa :) !!
Laittakaa toki kysymyksii jos haluutte jotain kysyä :) 
PST. Blogilla on vähän yli 2000 katsojaa n.3kk ! Kiitos kaikille tuhannesti! 
Laitoin harmaaksi jotkut sellaiset kohdat mitkä eivät ole "niin tärkeitä" eli sellasia sivukommentteja vaan :)


Muuten, MiMax:illa on Maaliskuun tarjouksena Kaikki Nail Eon UV-kynsilakat -25%! Menkääpäs katsomaan :)! Ihania värejä!

 ...Ehkäpä 50 lukijan kohdalla jonkinlainen lukija arvonta ois ihan jees ;)?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Parasta on kommentit, varsinkin rakentavat ja muut ihanaiset ♥ Kiitos